Min treningsplan i juli

Nå er det kun 4-5 uker til jeg drar, så da har jeg satt meg et lite treningsmål for disse ukene, med start i dag; jeg har fått et treningsprogram tilpasset meg, som har en halvtime med tunge intervaller, etterfulgt av halvannen time med styrke på hele kroppen. Så planen er å få gjennomført dette treningsprogrammet annenhver dag (er jo ikke lurt å trene det samme to dager etter hverandre), og de andre dagene så løper jeg rundt 1 time, og været og lysten bestemmer om det blir ute eller inne. Pluss at jeg tar litt magestyrke på løpedagene. Åååh, som jeg gleder meg! Om jeg ikke har så god tid en dag, så er det jo en halvtimes treningsøkt med løping, sykling eller styrke mye bedre enn ingenting!!

Når det gjelder kostholdet mitt så er det ganske sunt fra før av. Jeg spiser grovt, masse frukt og en del grønnsaker, også drikker jeg en del smoothie osv. Godteri spiser jeg som oftest 1 gang i uka, noen ganger 2 og andre ganger spiser jeg ikke godteri. Om sommeren så griller vi kjøtt nesten hver dag og har salat og grønnsaker inntil, noe som er både sunt og godt! Om sommeren spiser jeg automatisk mer frukt. Bare for å gjøre det klart så er det ikke for å slanke meg 20 kg altså,  jeg vil ha en sunnere kropp og mer muskler, spesielt på magen!

Motivasjon? Vel, jeg har en Levisshorts jeg ikke får igjen glidelåsen på. Så det hadde vært gøy å få brukt den, og ta den med til USA også. Også elsker jeg følelsen etter at jeg har trent! Jeg fortsetter jo selvfølgelig med trening i USA, da blir det jo faktisk fotball hver(?) dag etter skolen, masse kamper, jeg skal trene på treningssenteret og det blir sikkert en del løping ute også. 

Nå skal jeg hive på meg treningstøyet og sette i gang med en totimers treningsøkt!!

Flere som har en plan om å trene i sommer?